Reklamační řád

Úvod O nákupuReklamační řád

Záruka a reklamace : 

Na všechny produkty z naší nabídky je poskytována dvouletá záruční lhůta, která začíná běžet dnem převzetí zboží. Pokud po obdržení zásilky shledáte zboží vadným, nezbývá nic jiného než jej reklamovat.

 

Pro řádný průběh a provedení reklamace je nutné splnit tyto podmínky:

Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit společně s kopií faktury (paragonu), která slouží zároveň jako záruční list  a doklad o zaplacení.
Je vhodné přiložit písemné vyjádření obsahující popis vady.
Zboží je nutné doručit na adresu uvedenou v kontaktech.
Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě, že k poškození výrobku došlo při přepravě (odpovědný je v tomto případě dopravce), při neodborném zacházení (např. zlomení) nebo používání výrobku v jiných než uvedených podmínkách. Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení (např. poškrábání). Zboží se prosím snažte vracet vždy nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než bylo nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud obal již nemáte, odstoupit od smlouvy můžete i nadále, může tím však dojít ke snížení hodnoty zboží.


V případě, kdy se jeví zásilka už navenek poškozená, zásilku nepřebírejte nebo za asistence kurýra žádejte její otevření a kontrolu zboží, zda-li není poškozené.
Pokud bude zboží poškozené, sepište s kurýrem reklamační protokol !

V případě, že zjistíte poškození zboží dopravou až po rozbalení doma, je nutné nejpozději do 2 dnů informovat  o vzniklé situaci eshop mailem a zároveň doložit fotky jak poškozeného zboží, tak i obalového materiálu.

Po uplynutí 2 dnů již nelze u přepravce reklamaci uplatnit !

Do 3 dnů od doručení reklamovaného zboží Vás budeme e-mailem nebo telefonicky  informovat o dalším postupu. Reklamace jsou většinou vyřizovány do 30 dnů.  Zároveň Vám bude i odesláno opravené nebo vyměněné zboží, případně vrácené peníze.

! ! Reklamované zboží doručené NA DOBÍRKU NEBUDE PŘEBRÁNO, posílejte zboží bez dobírky ! !  

Poškozené zboží odesláne zpět eshopu bez informace předem, že zboží bylo poškozené (podané reklamace) či odesláno dříve, než byly doložené potřebné náležitostí k zahájení reklamace (fotografie do 2 dnů od převzetí) - nebude přebráno.


Vrácené zboží - KDO UHRADÍ POŠTOVNÉ


Ze zákona vám musí prodejce vrátit všechny peníze včetně nákladů na dopravu zboží k vám. Je však povinen vrátit vám pouze částku odpovídající nejlevnější variantě dodání zboží, kterou nabízí. Peníze bez vašeho souhlasu nemůže vrátit jiným způsobem, než jakým jste platili. Pokud zboží vracíte zpět podnikateli, toto poštovné platíte vy.

V období Vánoc některé e-shopy umožňují vrátit zboží v delší lhůtě, například třiceti dnů, což je dobré si ověřit. Pokud e-shop takovou možnost svým zákazníkům poskytuje, může si po uplynutí zákonné lhůty určit přísnější podmínky, jako například dodání neporušeného původního obalu, visaček a podobně. Důležité je mít na paměti i to, že e-shop není půjčovna. Právo na odstoupení neslouží k tomu, abyste nejnovější lyžařskou výbavu po návratu z lyžovačky vrátili.

 


Adresa doručení pro reklamované zboží :

Jana Haluščáková, Ostravská 201, Stanislavice - Český Těšín, 735 62

ZBOŽÍ VE SLEVĚ (nové, ale poškozené většinou přepravou)

Při koupi tohoto zboží se záruka nevztahuje na vady, pro které bylo zboží zlevněné!

 

FORMULÁŘE

odstoupeni-od-smlouvy.pdf (rillich.cz)

file:///C:/Users/42077/Documents/Faktury/Formul%C3%A1%C5%99%20pro%20uplatnen%C3%AD%20reklamace.pdf

 

https://www.eshop-manasek.cz/local/docs/2-reklamacni-list.odt    

 

Copyright 2020 - 2024 © eshop-manasek.cz